Rad od doma - izazov i za želudac

Rad od doma - izazov i za želudac

Svakodnevno radimo od kuće, a potom u večernjim satima vrijeme provodimo uz elektroničke medije. Intenzivna uporaba digitalnih medija tijekom rada i u slobodno vrijeme može opteretiti naš organizam i poremetiti osjetljive probavne procese. Kako biste se osjećali bolje, mogu vam pomoći savjeti u stvaranju novih navika za uspješan rad od kuće, uz istovremeno čuvanje zdravlja. Kod probavnih poteškoća kao što su bolovi u želucu, nadutost, stezanje u želucu, žgaravica ili mučnina za vas je tu Iberogast®, koji sadrži snagu ekstrakata devet ljekovih biljaka.

Stres uslijed školovanja djece od kuće i rada od kuće u kombinaciji s nedostatkom kretanja može uzrokovati probavne poteškoće. Pročitajte nekoliko savjeta o tome kako si možete pomoći.

 
 

Rad od kuće, online škola i elektronski mediji olakšavaju život u vrijeme kada je za sve nas sigurnije da boravimo doma. No, kao što pokazuju studije, višesatno provođenje vremena ispred ekrana predstavlja i rizike za zdravlje. Stres1, nedovoljno kretanje2 i nezdrave prehrambene navike3 mogu potaknuti probavne smetnje, pogotovo kod osjetljivih ljudi. Sada je prilika da si pomognemo i u svakodnevni život uvedemo nova pravila tj. steknemo nove navike i spriječimo bolove u trbuhu, nadutost, žgaravicu, mučninu i druge probavne tegobe.

Što je pred ekranom potrebno našem želucu

 
 

Lako probavljiv doručak

Važna je prava kombinacija: Vlakna iz žitarica i voće te visokokvalitetne bjelančevine osnova su dobrog i zdravog početka dana. Umjesto kruha s marmeladom ili kobasica, za doručak možete iskušati prehrambeni trend iz 2019., tzv. proteinske mješavine – noću namakane zobene pahuljice sa svježim sirom, obogaćene oraščićima, sjemenkama, medom i/ili začinima osiguravaju snažan doručak koji možete pripremiti u brojnim zanimljivim varijantama. Čaša tople vode također pospješuje probavu.

Redovne pauze

Kratke pauze snižavaju razinu stresa i osiguravaju da radna opterećenja ne utječu na želudac. Ako si uzmete nekoliko minuta i pogledate van, možete si omogućiti i postizanje bolje koncentracije.

Ograničite vrijeme pred ekranom

Ako kod kuće dugo radite, večenje sate nemojte također providiti pred ekranom. Učinite nešto dobro za svoje zdravlje i provedite večer s partnerom ili čitajte knjigu umjesto gledanja Netflixa. To usporava tempo i doprinosi zdravlju želuca.

Za kućni ured i kućnu ljekarnu: Iberogast®

U slučaju da zbog stresa dođe do poremećene ravnoteže u želucu, u tome može pomoći kombinacija ekstrakata devet ljekovitih biljaka koje će brzo pomoći da se osjećate bolje, kao i vašoj učinkovitosti. Lijek Iberogast® nježno i učinkovito sprječava funkcionalne poteškoće ili poteškoće povezane s motilitetom kao što su bolovi, grčevi, nadutost, mučnina i žgaravica. Ovaj biljni pripravak već 60 godina pomaže u brojnim svakodnevnim i neuobičajenim situacijama te je neizostavan dio svake kućne ljekarne. Iberogast® je prikladan i za djecu stariju od šest godina te je pouzdan partner svih članova obitelji.

 
 

Izvori:

  1. https://www.aokbv.de/imperia/md/aokbv/presse/pressemitteilungen/archiv/fzr2019_pressemitteilung.pdf, zadnje posjećeno u ožujku 2020.
  2. https://t3n.de/news/aktiv-homeoffice-bleibst-fit-1262754/, zadnje posjećeno u ožujku 2020.
  3. https://www.onmeda.de/coronaviren/coronavirus-stressessen.html, zadnje posjećeno u ožujku 2020.
  4. Uputa o Iijeku Iberogast, oralne kapi, svibanj 2019.